We hebben een nieuwe functie in de KNKV app: het versturen van pushberichten naar de leden.
Als het goed is hebben jullie dit al gemerkt, de afgelopen periode hebben we al een paar berichten gestuurd.
De berichten komen ook op de homepage van de app te staan. Zie hieronder het voorbeeld:
Heb je deze berichten niet ontvangen, dan komt het e-mailadres waarmee je in de KNKV app bent aangemeld niet overeen met het e-mailadres in de ledenadministratie. Of je bent aangemeld als supporter.
In de app kan je zien met welk e-mailadres je bent aangemeld. Klik links boven in de blauwe balk op de 3 streepjes, onder je profielfoto staat je e-mailadres waarmee je bent aangemeld.
Neem contact op met de ledenadministratie (per mail: ledenadministratie@zkvdemeervogels) om je mailadres in de administratie te laten aanpassen.
Ouders ontvangen deze pushberichten ook, als je deze berichten niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de ledenadministratie.
Controleren persoonsgegevens
In de KNKV app staan ook je adres en telefoonnummer zoals deze zijn opgenomen in de ledenadministratie. Je kan dit vinden onder ‘Algemeen – Instellingen – Mijn persoonsgegeven’.
Wil je deze gegevens controleren. Als deze gegevens niet meer kloppen, geef dit dan per e-mail door aan de ledenadministratie.
Verenigingskalender
Nog een nieuwe functie in de KNKV app is de verenigingskalender.
Klik onder het kopje Club op De Meervogels. Je ziet hier de activiteiten.
Je kan kiezen om het Volledige programma te zien, Veld week of de Clubactiviteiten.
Bij Veld week zie je de oefen- en competitiewedstrijden van alle teams tot 3 weken vooruit.
Bij Clubactiviteiten staan de overige activiteiten, dan kan de algemene ledenvergadering zijn of een feestje etc. Zie je Club niet in de app, dan ben je niet aangemeld als lid, maar als supporter.